Avui començo el meu bloc / Hoy empiezo mi blog

Hola a tots i a totes.
Avui dia 22 de novembre de 2011 començo el meu bloc i he decidit parlar sobre les Eleccions al Parlament d’Espanya i el Rajoy. Cada setmana intentaré parlar sobre les coses que m’interessen.
Durada del vídeo: 4 minuts. Espereu una mica a que es descarregui.

Hola a todos y todas.
Hoy día 22 de noviembre de 2011 empiezo mi blog y he decidio hablar sobre las elecciones al Parlamento de España y también de Rajoy. Cada semana intentaré hablar sobre las cosas que me interesan.

Untitled from Jesús Vilamajó on Vimeo.

13 thoughts on “Avui començo el meu bloc / Hoy empiezo mi blog

  1. elbaelba escrigué:

    M’agrada molt el teu blog Quim, esperarem cada setmana les teves notícies.
    Petonets.

  2. Iolanda escrigué:

    Tots hem vist el teu bloc ens ha agradat molt i segueix així🙂

  3. Pilar escrigué:

    Molta sort amb aquest projecte!

  4. Pep Saula escrigué:

    Hola Quim.
    M’agrada molt que facis aquest blog per expressar-te també,
    perquè et diverteixis.
    T’aniré seguint sempre.
    Adéu de part de tots!!

  5. Violant escrigué:

    l’acabo de descobrir! i m’encantaaa!!!! genial que comparteixis aquest món Quim!

  6. Joana Aribau escrigué:

    Hola Quim, sóc la Joana, companya de feina de la teva mare, m´ha agradat molt el teu blog, be, he quedat impressionada, espero seguir-te cada setmana per veure que ens expliques, endavant, ets un crac..

  7. Jorge escrigué:

    Un abrazo grande desde Madrid. Eres un crack! Bon Nadal

  8. Lídia escrigué:

    Hola Quim,
    No ens coneixem, però et puc dir que trobo fantàstic que vulguis fer un blog, amb tot el que pensis, o et vingui de gust compartir. Jo també en tinc un, i allí hi deixo anar el que em plau.
    Saps, això d’ERC m’ha agradat molt, tant de bo, la gent pensés i estimés els qui voten, però la gent, molts cops no pensa massa o gens, i aleshores els resultats són els que són.
    T’aniré seguint!!! (un secret, vaig ser regidora per ERC fa uns quants anys!!!!)
    Petons voladors Quim, perquè t’arribin ben de pressa!!!!
    Lídia Garzón des de Valls (t’he descobert gràcies al blog del Sergi Masip)

Deixa un comentari

