Capítol 3. La política i les medalles / La política y las medallas

En aquest capítol us parlo una mica de politica, de la crisi, i del campionat de natació que he participat aquest cap de setmana a Mollerussa.
Us anuncio que vaig guanyar 3 medalles: or a relleus, plata a 25 metres de crol, i bronze d’esquena. Vaig competir amb el club Alba de Tàrrega.
Us he penjat el vídeo de la cursa de relleus que vam guanyar. Jo vaig sortir el primer i vaig pel carril del mig i vaig ser el primer d’arribar.

El capítol 3 dura 3 minuts. Com sempre tingueu paciència en la descàrrega del vídeo.

En este capítulo os hablo un poco de política, de la crisis y del campeonato de natación en el que he participado este fin de semana en Mollerussa.
Os anuncio que gané 3 medallas: oro en relevos, plata en 25 metros crol y bronce en espalda. Competí con el Club Alba de Tàrrega.
He colgado el vídeo de la carrera de relevos que ganamos. Salí el primero y en el vídeo soy el que va por el carril del medio y fui el primero en llegar. 

El vídeo dura 3 minutos. Os pido paciencia en la descarga del vídeo
Subtítulos en castellano

Licencia de Creative Commons
El món del Quim.La política i les medalles by Jesús Vilamajó is licensed under a Creative Commons Reconocimiento-NoComercial-SinObraDerivada 3.0 Unported License.

Foto de l’equip de relleus del Club Alba guanyador de la medalla d’or de relleus en el Campionat Territorial de Natació a Mollerussa.
Club Alba de Tàrrega

14 thoughts on “Capítol 3. La política i les medalles / La política y las medallas

  1. rosa i laura escrigué:

    Hem pasat una molt bona estona veient aquest ultim video, que xulo que es!!
    Creiem que nades molt bé i molt ràpid i segur que aconseguiras tot el que et proposis!!!
    Nosaltres et vindrem a animar!!!!

    (L) UN PETO MOLT GROS: LA MARE I LA LAURA

  2. Alba Vilamajó escrigué:

    Hola Quim,
    Aquest blog és fantàstic!!!
    Aquesta setmana li ensenyaré a la teva àvia els videos dels tres capítols.
    Felicitats altre cop per les medalles, i recorda que si vols ser campió de Catalunya, hauràs d’entrenar-te molt. Segur que ho aconseguiràs. Ànims!!!
    Molts petons

  3. Laura (Madeinmunyecos) escrigué:

    Nades molt ràpid Quim!!! enhorabona per les medalles i pel Blog!! Esperant el proper capítol ..!!😉

  4. Òscar Pérez escrigué:

    Nedes molt bé Quim i segur que guanyaras moltes medalles més . Et desitjo molta sort en les properes competicions .

    Òscar.

  5. Isabel escrigué:

    Quina canyaaaaaaaaaaa!!! a veure si l´Abril amb els cursets de natació aprén a nedar tant com tú……..per cert la tens “enamorada” amb la foto del calendari, esteu molt guapossssss!!!
    Petons!!

  6. Dolors Farré (mare de l'Aina) escrigué:

    Enhorabona Quim!!! Ja fa temps que ho tinc clar que ets molt bo nedant!!! Ets un crack! I aquest bloc és tot un èxit… Ja espero el capítol 4, ens explicaràs com t’ha anat per Sabadell? Entrena molt i, el més important, passa-t’ho molt bé!
    petons!!

    Aina, Roger, Jaume i Dolors

  7. Dolors Farré (mare de l'Aina) escrigué:

    UI, Quim, m’he deixat de comentar-te una cosa, saps que la Verònica (Vero) de petita, va ser alumna meva a Cervera? Era una preciositat! Dóna-li molts records de part meva!!!

    Dolors

  8. Sonia Díez escrigué:

    Hola Quim,
    Em dic Sònia, no sóc amiga teva però llegeixo molts blocs de temes que m’interessen. Gràcies per compartir les teves opinions i felicitats per el teu èxit al campionat.
    Et volia demanar opinió sobre un projecte del que m’està arribant molta informació últimament per la xarxa. Et deixo l’enllaç per si et ve de gust i vols fer-hi una ullada. http://sindromeup.org/

    Ah, i de pas (ja sé que no ets Santa Claus, però per demanar que no quedi) et podries marcar un vídeo amb algun consell sobre com estar davant de la càmara… jo sóc incapaç de fer un vídeo-bloc, em poso nerviosa, faig cares rares, perdo el fil del que vull dir i em tremola la veu… en fi, un desastre!😉

    Gràcies de nou!

  9. Mirichan escrigué:

    ¡Hola Quim!

    Me ha gustado mucho tu video, muchas gracias por compartirlo con todos.

    Yo tampoco quería que Rajoy ganara las elecciones, pienso como tú. Pero creo que debemos tener esperanza para que la crisis se solucione!

    Por otro lado, enhorabuena por esas tres medallas🙂 ¡¡Sigue nadando como una moto y en Sabadell ganarás a todos!! SUERTE

  10. Anton escrigué:

    Me alegro de esta iniciativa, espero que todo te vaya bien y tengas un vida llena de éxitos y satisfacciones, a veces no será fácil, lo importante es que no pierdas la esperanza y sigas por este camino, un saludo y un gran abrazo.

Deixa un comentari

