CAPíTOL 24. EL DIA ESPECIAL DEL QUIM

Avui us he preparat un nou capítol del Món del Quim i us parlo del meu aniversari: faig 17 anys i la meva germana 12. Una abraçada a tots.

Hoy os hemos preparado un nuevo capítulo del Món del Quim en el que os hablo de mi aniversario y de otras cositas: cumplo 17 años y mi hermana 12 años. Un abrazo a todos.

El mön del Quim. Capítol 24 from Jesús Vilamajó on Vimeo.

8 thoughts on “CAPíTOL 24. EL DIA ESPECIAL DEL QUIM

  1. Josep escrigué:

    Per molts anys Quim! a tu i a la teva germana!
    Esperem que passessiu un bon dia tot i que el Barça finalment no va poder guanyar. Què hi farem, els assaltarem al Bernabeu!
    Una abraçada maco
    Núria i Josep

  2. Bon vespra Quim,ara mateix venc d´arribar a Madrid desde Mallorca y he vist el nou Capitol,aquest des teu aniversari. ¡¡¡Molt dánys ,per tu y per na Laura !!.

    Ya te falta sólo un año para tener los 18 y de poc a poc te vas acercando a tu sueño de la independencia personal.Veo que conoces bien las razones por las que no deberás tener niños si tu novia es también una chica Down.Mi más sincera felicitación por tu responsabilidad en este asunto y felicitaciones también a tus padres y a la Asociación que te lo han explicado perfectamente.

    Estoy muy orgullosa de ti y muy agradecida a todos vosotros por permitir que me asome a tu mundo.Es mucho más limpio,sencillo y verdadero que el de ,por ejemplo,la política o la prensa rosa y ,desde luego ,el único que despierta mi interés.

    Muchos besos para todos.

    María

    Ah! y no te preocupes porque sea madrileña,entiendo que prefieras que gane el Barça,es el equipo de tu tierra y es bueno amar lo tuyo.

  3. TrébolTrebol escrigué:

    Hola Quim!! Molt felicidades!!! Molt, molt!! Feliz cumpleaños!!!
    me alegra poder felicitarte en este día a ti como a tu hermana Laura, que debe de ser tan genial como tu… me alegra volver a verte, y así tan bien rodeado como dices… ¡¡tres chicas!!😉 Aunque estoy segura que una de ellas es la que se quedará contigo, y tú con ella, porque ambos seréis un gran premio, para vivir cosas juntos…

    pedazos 17 anis no estás cumpliendo amic… de corazón, me alegra mucho verte como desde cuando te conocí, siendo Quim, y eso hace que te siga admirando y por supuesto te seguiré…

    Ahora si me lo permites, tú cumples años, pero también hay otras personas que sin ellos, esta celebración tan especial no se daría, tus padres, a quienes saben de mi admiración, y respeto, y a quienes de igual modo cariñoso, les envío mi saludo.

    A seguir celebrándolo y aprovechando todo amic. Una abracada!!.
    Arancha García.

  4. Martí escrigué:

    Felicitats Quim i Laura!

    Saps que ho fas molt bé, això de parlar davant d’una càmera? Jo no sé fer-ho pas així de bé, i ens agrada molt el què expliques…

    I com que ho fas tan bé, se’t gira feina: volem més receptes, volem més viatges, volem més felicitacions de Nadal…

    Una abraçada ben forta.

    Montserrat i Martí

  5. Mabel escrigué:

    Moltes felicitats Quim! Tot i que ja va ser fa uns pocs dies… M’encanta escoltar-te sempre! I m’agrada també que veure lo simpàtic i obert que ets. Ja veuràs com sent com ets no trigaràs a trobar nòvia! Segueix així i no canviïs mai. Petons

  6. jpg escrigué:

    Una mica tard, però igual et desitjo Per molts anys! T’aniré veient a mida que vagis penjant vídeos, Una abraçada

  7. Carkis escrigué:

    Un abrazo Quim desde Asturias…!!!!!! per molt anys aunque sea un poco tarde..!!!

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: