CAPÍTOL 34. LA EXPERIÈNCIA A L’HOSPITAL DE IGUALADA

Avui us hem preparat un nou capítol del Món del Quim. Aquesta vegada he tingut que anar a l’Hospital d’Igualada perquè m’han operat d’un Quiste sacre. I volia aprofitar aquestes ratlles per agrair a tot el personal de l’Hospital la immmillorable ateció que m’han donat, i lo bé que m’ho han fet tot. Gràcies

Hoy os hemos preparado un nuevo capítulo del Món de Quim. Esta vez he tenido que ir al Hospital de Igualada porque me han operado de un *Quiste sacro. Y quería aprovechar estas lineas para agradecer a todo el personal del Hospital la inmejorable atención que me han dado, y lo bien que me lo han hecho todo. Gracias

CAPÍTOL 34. A l’Hospital d’Igualada from Jesús Vilamajó on Vimeo.

17 thoughts on “CAPÍTOL 34. LA EXPERIÈNCIA A L’HOSPITAL DE IGUALADA

  1. Esther Barbal escrigué:

    Bona tarda Quim,
    Espero que estiguis molt bé i et vagis recuperant de l’operació.
    El video de l’hospital de Igualada és genial (bé com tots els altres), l’hem vist a la classe d’ informàtica i a tots els teus companys i a mi ens ha agradar molt.
    Et trobem a faltar i desitgem que puguis tornar molt aviat a l’escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.
    Tots t’enviem un petó fortííííssim.
    La teva tutora que t’estima molt
    Esther

  2. Paco Sánchez escrigué:

    Hello Quim,
    Ja veig que t’ho passes bé a tot arreu, fins i tot a un quiròfan! Recupera’t amb seny. A les classes d’anglès de l’Escola tenim ganes que vinguis.
    Goodbye. See you soon.
    Paco (profe d’anglès)

  3. elmondelquim escrigué:

    Good Its verry good ja end tornarem a retrobar-nos .Ja em vaig recuperan bastan depresa

  4. Andrea escrigué:

    Hola Quim, me alegro que estés mejor!!! Supongo habrá sido un momento dificil, pero se te veía animado, y sin miedo… sos muy valiente!!! También marc (tu hijo) se operó?? fue valiente él?…. Un lujo los médicos y la enfermera Rosa, tu madre, no??
    Saludos desde Buenos Aires, Argentina!

    • quim escrigué:

      Como puede ser que lo creas este hijo que dices en verdad es un muñeco Pero muchas gracias para los animos mios

      • Andrea escrigué:

        Hola Quim! Si claro, vi en el video que era un muñeco, en broma lo comentaba!!! Jajajajaja!!! Me pareció muy simpático que se viera en el video…
        Saludos!!

  5. miriam escrigué:

    hola quim estic molt contenta de tu i estem molt contents a la classe recuperat aviat i estiguis molt feliç soc la miriam

  6. quim escrigué:

    A moltes gracies pel anims que em dones pero ara ja no puc tarda a venir perque cal veure amb el doctor camps que es metge de l’hospital de igualada on treballa la meva mare jo crec que estic al caure si tot va ve al 5 de novembre ja podre tornar

  7. Raquel Jaume Prat escrigué:

    Apreciat Quim: Soc la Raquel, una de les 2 infermeres que juntament amb el teu pare i la teva infermera particular, t’estem curan la ferida de l’intervenció que et varen fer (i que tan bé explicas). Si ja em vas caure bé el primer moment, ara ja si que m’he quedat irremediablement enamorada de tu.
    T’he vist a la piscina, a la cuina … i anire miran la reste de capítols! Un gran actor, natural com si posar-se devant una cámera fos tan facil…!
    Un petó de xocolata,i fins la setmana que bé al box 20!
    Ah, i un altre pel Marc, timid però amb un somrire picarón..!!

  8. jpg escrigué:

    Quim: A mi també em van fer el mateix que a tu fa molts anys i mai més m’he sentit de res. Per tant, ànims i que et recuperis del tot.

  9. miriam escrigué:

    vale quim moltes ganes de veuret
    a la classe

  10. elmondelquim escrigué:

    Gracies a tots es nota que ting mols fans i segidors

  11. laia jové escrigué:

    Hola Quim!
    Ja estàs recuperat al 100 % de l’operació? Espero que sí. Veig que continues tan actiu i animat com el curs passat, fins i tot anant al quiròfan d’un hospital. I segurament que et va molt bé per l’Escola d’Hoteleria i Turisme de Lleida.
    Molts records i una forta abraçada.

  12. Manel escrigué:

    Carai! Que valent!!! Celebro que hagi anat tot be.

Deixa un comentari

