Capítol 40. Problemes amb els amics

Avui hem preparat un nou vídeo sobre els problemes amb els amics i la ressolució de conflictes.
Espero que us agradi.
Aprofito per dir-vos que el pròxim dia 6 de desembre del 2014 faré una xerrada sobre el meu blog a la trobada de famílies que s’organitza a Ávila a través de Down España.
—————————————————————–
Hoy hemos preparado un nuevo capítulo sobre los problemas con los amigos y la resolución de conflictos.
Espero que os guste.
Aprovecho para deciros que el próximo día 6 de diciembre haré una charla sobre mi blog en el encuentro de familias que organiza Down España en Ávila.

Capítol 40 – Problemes amb els amics from Jesús Vilamajó on Vimeo.

10 thoughts on “Capítol 40. Problemes amb els amics

  1. Hola Quim,estoy muy contenta de ver que reflexionas sobre la causa de algunos de los problemas que te crean conflictos en tu vida diaria.Reconocer que uno mismo también se equivoca es un buen principio para poder cambiar de actitud y hacer la vida más agradable a los que te rodean y a ti mismo.Voy a intentar acercarme a Avila para escucharte.

    Muchos besos.

  2. Virginia Pujol escrigué:

    Estic segura que trobaras la solució

    Desitjo qué la confereciá et vagi mol bé

    una abraçada mol grant

  3. Clàudia Gomez escrigué:

    Quim!!, soc la Clàudia Gomez i t’escric desde Londres! m’encanta com t’expreses i et segueixo desde aqui!.
    Segueix aixi com ets, perque ets una persona que et fas estimar moltissim, ens coneixem des de ben petits del Jacint Verdaguer, i t’aprecio molt.
    Per cert, em de tornar a repetir una tarda d’estiu com la que vam fer aquest estiu! anar a passejar i anar a pendre un geladet.. ja ho sas que aqui tens una amiga per sempre!!! un peto super gran!🙂

    • elmondelquim escrigué:

      Moltes gracias espero torna a repetir l’estiu i algún día anirem a la piscina que et sembla

      Ara estic passan uns dies avila perque ahir vaig fer una conferencia sobre el meu blog i dema es l’utim dia que estic avila

      mols petons i ja ens veurem

  4. Ana Cristina Llobet escrigué:

    Hola Quim ! Que t’vas expressar molt bé sobre els problemas amb els amics. És axìs mateix, las personas son complicadas ! Ets molt intelligent, i molt sensible també ! Que tingues molt èxit en la teva conferencia . M’agradaria escoltarte parlar en castellan ! Petons meus i de Sofia !

  5. David escrigué:

    Hola Quim,
    Com ve dius sempre pots tindre algun rifi-rafi amb algun company. Pero sempre este que escoltar i parlar-ho. No sempre un te la rao siguis tu o un company que vagi errat. La questio es arreglar el problema.

    A i que vagi molt be a la conferencia d’ Avila, segur que la portes molt ben preparada.
    Pues nada hasta la proxima.
    Un abrazo

  6. elmondelquim escrigué:

    Gracies guapa els comentaris de les noies guapes em fan emocionar bastan i els nois tambe

Deixa un comentari

