CAPÍTOL 47. CONFERÈNCIA A L’ACADÈMIA D’IGUALADA

<<<<CAT
Aquesta setmana he tingut el plaer de realitzar una xerrada a un grup de grau superior d’educació a l’Acadèmia d’Igualada.
He parlat de com visc al fet de tenir Síndrome de Down, de l’amor i de la mort, i d’algunes coses més. Espero que us agradi.

—————————————

<<<<ES
Esta semana he tenido el placer de realizar una charla a un grupo de chicos de un grado de educación de la Academia de Igualada.
He hablado de sobre cómo vivo el hecho de tener Síntdome de Down, del amor y de la muerte y de algunas cosas más. Espero que os guste.

CONFERÈNCIA QUIM VILAMAJÓ A L’ACADÈMIA D’IGUALADA from Jesús Vilamajó on Vimeo.

9 thoughts on “CAPÍTOL 47. CONFERÈNCIA A L’ACADÈMIA D’IGUALADA

  1. ROMI escrigué:

    Quim , ets un CRAK, ho expliques molt be ,molta mes gent te tendria que escoltar i apendre, te FELICITO

  2. quim escrigué:

    Moltes gracies per el comentari que m’has escrit

  3. marc maudieu whats app 673 295 894 escrigué:

    hola Quim
    m’ha agradat molt les teves explicacions. Felicitats

  4. Carolina Solé escrigué:

    Hola Quim,
    em dic Carolina i estic treballant en una novela en la que hi ha dos personatges amb DS. Buscant documentació a la Xarxa he trobat la teva conferència. M’he quedat sorpresa per la claretat d’idees i de l’exposició.
    M’ha agradat tant la teva manera d’explicar als adolescents el que penses que l’he vist varies vegades.
    A partir d’ara seguiré atenta al teu blog i a les reflexions que hi escriguis.
    Per cert, a mi també m’agrada en Rafael Santandreu🙂
    Tens un blog molt recomanable.
    Felicitats!!
    Carol.

  5. quim escrigué:

    Primer que tot moltes gracies per el teu escrit, m’he quedat sorpres quan has dit que t’agadava el Rafael Santandreu no savia que tu tambe t’agradava . Ja ho tenim en comu.

    Moltes gracies per visitar el meu blog continuare penjan mes vìdeos sense para , mols petons i fins a la propera

  6. Hola Quim ! Soc la Ana, de Brasil, la tia de Sofia que també te laSindrme de Down. Fa temps que no parlem ! Has parlat molt molt bé ! Saps lo que penso, hi ha tantas i tantas personas sense SD que no parla, no pensa, no s’exprime tant bé , tan clarament i amb tanta profunditat com tu !!! I sense llegir !!!! Bueno, la Sofia té un blog ja, pero a ella no li agrada tant reflectir. Té molts amics i treballa, li agrada estar i parlar amb tots, fer amics. Mira el blog. Tu ets la nostra inspiració sempre ! Pot ser que un dia tu vinguis aqui a coneixar Sofia i jo, o irem a la teva ciutat . Podem combinar aixó !!!
    M’agrada molt fer un blog amb la Sofia , llegir el teu i mirar com ajuda fer videos, la comunicacio de Sofia esta molt millor !!
    Gracias per tot, petons, i mira Sofia aquest carnaval.
    http://o-blog-de-sofia.blogspot.com.br/p/contato.html
    (Encontro No 15)
    Perdo que parlem nomes en portugues, pero crec que no es molt dificil comprendre.

  7. quim escrigué:

    Primer de tot moltes gracies per el comentari
    m’alegro que la sofia millori amb els meus vìdeos del meu blog / de tan en tan mirare el blog de la sofia

    Moltes gracies a tu

  8. JOMATEIXA escrigué:

    Envejo la teva facilitat per parlar en public. Ho fas genial!
    D’aquí poc jo també ho hauré de fer i estic morta de por😀

Deixa un comentari

