Capítol 49. Dia Mundial Síndrome Down

Avui, 21 de març, és el Dia Mundial de les Persones amb Síndrome de Down: és el nostre dia. I, per aquest motiu, he volgut fer un nou capítol al blog juntament amb els meus companys de Down Lleida: els meus amics.
Espero que us agradi.

———————————
Hoy, 21 de marzo, es el Día Mundial de las Personas con Síndrome de Down: és nuestro día. Y, por este motivo, he querido hacer un nuevo capítulo en el blog junto a mis compañeros de Down Lleida: mis amigos.
Espero que os guste.

Capítulo 49. Día Mundial del Síndrome de Down from Jesús Vilamajó on Vimeo.

Anuncis

8 thoughts on “Capítol 49. Dia Mundial Síndrome Down

Add yours

  1. Me ha gustado muchísimo este video.He podido darme cuenta de la gran labor que hacen las Asociaciones del S.D. con todos vosotros y también con nosotros,los que no tenemos Down,porque nos ayuda mucho a integraros en nuestras vidas como uno más que sois.Gracias a todos los que habéis participado,mucha fuerza y muchos besos.

  2. ETS UN CRACK QUIM.
    ET VAIG SEGUINT FA TEMPS ,TENS UNA COLLA D´AMICS FANTASTICS.ET DESITJO MOLTA FORÇA PER SEGUIR FENT AQUESTA TASCA DIVULGATIVA
    UNA ABRAÇADA

  3. En General estic molt conten dels vostres comentaris que hem feu al meu blog i per tan us he de dir que moltes gracies dels els anims que hem doneu continuare rendin el tope dels meus vìdeos ja ho veureu

Deixa un comentari

Crea un lloc web gratuït o un blog a Wordpress.com.

Up ↑

