#51. I AM ABLE (tráiler)

Hola a tots, avui us vull donar a conèixer un important projecte artístic que estic preparant amb el meu pare, i que espero que algun dia es pugui materialitzar en una exposició.
I am able (Jo sóc capaç) vol explicar a través dels meus pensaments quina és l’experiència vital d’una persona, que com jo, té el síndrome de Down. De moment us presentem el tràiler de la pel·lícula, que esperem estigui enllestida del tot el pròxim mes de setembre.També hem preparat una petita pàgina web per explicar el projecte.

Espero que us agradi!


Hola a todos, hoy os quiero dar a conocer un importante proyecto artístico que estoy preparando con mi padre, y que espero que algún día se materialice en una exposición.
I am able (Yo soy capaz) quiere explicar a través de mis pensamientos cual es la experiencia vital de una persona, que como yo, tiene el síndrome de Down. Por el momento os presentamos el tráiler de la película, que esperamos que esté lista el próximo mes de septiembre. Hemos preparado una pequeña página web para dar a conocer el proyecto.

Espero que os guste!

I am able (trailer) from Jesús Vilamajó on Vimeo.

 

5 thoughts on “#51. I AM ABLE (tráiler)

  1. María escrigué:

    Gracias Quim y Jesús,estaré encantada de poder disfrutar de vuestro nuevo proyecto.Por la intensidad del trailer,lo imagino muy especial y tremendamente positivo para la finalidad que buscáis, respecto a demostrar al mundo las capacidades de las personas con SD y los frutos del trabajo para su personal superación.Me ha gustado mucho el enfoque y su sencillez.ANIMO Y UN FUERTE ABRAZO

  2. quim escrigué:

    Muchas gracias por escrivirme

    Ya esta en marxa nuestro proyecto artístico que demuestra las capacidades que tenemos las personas con algunas dificuldades y así contribuir a dar a conocer nuestros pensamientos.

  3. JOMATEIXA escrigué:

    Em sembla Fantàstic!!
    Segur que quedarà molt bé. Molta Sort!!!!😉

  4. lahormigaseca escrigué:

    Genial Quim, ànims amb aquest projecte!

  5. […] En su blog encontraréis el trailer de su vídeo #Iamable: no os lo perdáis, os encantará. […]

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: